Σκοπός του προγράμματος - Program Overview
Το “HOUSEKEEPING MATTERS στη νέα “Covid – 19” πραγματικότητα, είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα το οποίο σχεδιάστηκε προκειμένου να εμπνεύσει, ενεργοποιήσει και κατευθύνει όλους τους εμπλεκόμενους στο τμήμα του Housekeeping, στα μονοπάτια της νέας ξενοδοχειακής πραγματικότητας, την οποία διαμόρφωσε και δυναμικά εξακολουθεί να διαμορφώνει η παρουσία του νέου Covid - 19.
Πιο συγκεκριμένα, θα συμβάλει στο να διασφαλιστεί ότι οι φιλοξενούμενοι θα αισθάνονται ευπρόσδεκτοι και
ασφαλείς, ενώ θα βιώσουν την έννοια της φιλοξενίας στο ξενοδοχείο σας, το οποίο θα διαθέτει τα υψηλότερα πρότυπα καθαριότητας.
Τέλος, το εν λόγω εκπαιδευτικό πρόγραμμα, περιγράφει λεπτομερείς διαδικασίες, πρωτόκολλα, εργαλεία και πόρους που επιτρέπουν την πιο αποτελεσματική χρήση του εργασιακού σας χρόνου αλλά και των πόρων του ξενοδοχείου σας.
Στόχοι του προγράμματος
- Ολοκληρώνοντας το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Housekeeping Matters” στη νέα “Covid – 19” πραγματικότητα, θα είστε σε θέση να:
- • Κατανοείτε τη σπουδαιότητα του να ακολουθείτε συγκεκριμένες διαδικασίες και πρωτόκολλα καθαρισμού, αλλά και τον αντίκτυπό τους στην ικανοποίηση των φιλοξενουμένων.
- • Εφαρμόζετε όλες τις διαδικασίες και τα πρωτόκολλα αναφορικά με τον “Covid – 19”, που περιγράφονται στο “Housekeeping Matters” στη νέα “Covid – 19” πραγματικότητα εκπαιδευτικό πρόγραμμα.
- • Βελτιώνετε τις βαθμολογίες ικανοποίησης φιλοξενουμένων.
- • Βελτιώνετε την συνολική εικόνα των δωματίων και των κοινοχρήστων χώρων του ξενοδοχείου σας.
- HOUSEKEEPING MANAGEMENT – TOPICS
- • ΔΩΜΑΤΙΟ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΥ.
- • Κοινόχρηστοι Χώροι Ξενοδοχείου.
- • Χημικά.
- • Εργαλεία & Εξοπλισμός Housekeeping.
- • Διαχείριση Λινών.
- • Ασφάλεια & Προστασία Εργαζομένων.
- • Εξατομικευμένο Housekeeping Service.
- • Διαχείριση ύποπτου ή επιβεβαιωμένου περιστατικού “Covid – 19”.
- Ηγεσία και χτίσιμο ομάδων Leadership & Team Building
- • Λειτουργώ σαν αποτελεσματικός manager / ηγέτης.
- • Κτίσιμο Εμπιστοσύνης Ομάδας χρησιμοποιώντας:
- 1. 4 σύγχρονα εργαλεία διοίκησης
- 2. Αναγνώριση & Έπαινο
- 3. Την Τεχνική του 1%
- 4. Ανατροφοδότηση
- 5. Επιλογή σωστών αποφάσεων
- • Αποτελεσματική επικοινωνία/Σωστή ακρόαση & υποστήριξη συνεργατών.
- • Τυπολογίες ανθρώπινης συμπεριφοράς / Χαρακτήρας και παρακίνηση.
- • Ηγεσία και χτίσιμο ομάδων.
- Διαχείριση αλλαγών
- • Υποκίνηση Αλλαγής.
- • Δημιουργία Οράματος Αλλαγής.
- • Ανάπτυξη Υποστηρικτικού Δικτύου.
- • Διαχείριση Μετάβασης.
- • Εξασφάλιση Βιωσιμότητας.
- Η εμπειρία του πελάτη
- • Τι είναι η εμπειρία του πελάτη
- • Η διαφορά ανάμεσα στην εξυπηρέτηση & την εμπειρία
- • Η διαδρομή του πελάτη
- • Κατηγορίες πελατών στη νέα εποχή
- • Θετική εμπειρία του πελάτη
- • Αρνητική εμπειρία του πελάτη, τα βήματα για να προσφέρω θετική εμπειρία στον πελάτη
- Τα 20 λάθη των Managers
- • Τα 20 κρίσιμα λάθη των Managers
- • Ανάλυση αυτών και διορθωτικές ενέργειες
LIVE WEBINAR
Τόπος Διεξαγωγής: Ηράκλειο
Χρόνος: 26 & 27 Φεβρουαρίου 2022
Εισηγητές: Ζέτα Πουλάκη (executive housekeeper) & Γιώργος Νταγλέρης
Ώρες: 10:00 - 17:00
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 14 ώρες
ΚΟΣΤΟΣ: 140€ + ΦΠΑ
- Μέθοδοι εκπαίδευσης :
Συμπλήρωσε την φόρμα επικοινωνίας για να συμμετάσχεις και εσύ στο πρόγραμμα.