Σεμινάριο Housekeeping Management

Σκοπός: οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν εξειδικευμένες γνώσεις, για την αποτελεσματικότερη οργάνωση και διοίκηση του τμήματος Housekeeping.

Σε ποιους απευθύνεται:

Θεματολογία

Γιατί πρέπει να το παρακολουθήσετε;
Δεδομένου ότι τα έσοδα από τα δωμάτια/ arrangement είναι το 80% του συνολικού τζίρου του ξενοδοχείου, γίνεται εύκολα αντιληπτός ο κυρίαρχος ρόλος του housekeeping στον κύκλο εργασιών της ξενοδοχειακής μονάδας και η αναμφισβήτητη συμβολή του στην ικανοποίηση των πελατών.
Οι σύγχρονοι ταξιδιώτες θεωρούν πλέον δεδομένη την καθαριότητα και την ευταξία και απαιτούν, προσωποποιημένες υπηρεσίες οι οποίες παρέχονται από άρτια εξειδικευμένους επαγγελματίες.


ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  • Η συμβολή του Housekeeping στους στόχους του Ξενοδοχείου και ο ρόλος της Housekeeper ως Manager του τμήματος.

  • Ταυτότητα
  • • Τρόποι διαμόρφωσης της "ταυτότητας" του τμήματος housekeeping.
  • • Διαμόρφωση δεικτών βαθμού δυσκολίας και παραγωγικότητας.
  • • Καθορισμός του αναγκαίου αριθμού προσωπικού ανά ειδικότητα.
  • • Διαμόρφωση προγράμματος εργασίας σε ημερήσια, εβδομαδιαία και μηνιαία βάση.
  • • Προϋπολογισμός ημερομισθίων/μισθοδοσίας.

  • Άνοιγμα - Κλείσιμο εποχιακού ξενοδοχείου
  • Διαδικασίες ανοίγματος και κλεισίματος μέσα από τις λειτουργίες των απογραφών και του προϋπολογισμού. Αναλυτική περιγραφή τρόπων αποθήκευσης, συντήρησης και αξιολόγησης εξοπλισμού - πάγιου και αντικαταστάσιμου.

  • Υλικά και Εξοπλισμός
  • Τρόποι επιλογής των κατάλληλων υλικών εξοπλισμού καθώς και κριτήρια επιλογής εξωτερικών συνεργατών σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες του ξενοδοχείου.

  • Διαδικασία Απολεσθέντων Αντικειμένων (Lost & Found)
  • Λειτουργική διαδικασία υπηρεσίας απολεσθέντων αντικειμένων βάσει της τουριστικής νομοθεσίας και ξενοδοχειακής πολιτικής.

  • Επικοινωνία
  • • Εμπόδια επικοινωνίας (γιατί δεν ακούμε), Αποτελεσματική ακρόαση (μιλάω καλά = ακούω καλά), Γλώσσα σώματος, Μυστικά για καλύτερες ανθρώπινες σχέσεις.
  • • Τυπολογίες ανθρώπινης συμπεριφοράς (Τεστ Προσωπικότητας).
  • • Test ανάλυσης και αξιολόγησης των «Soft Skills» των εκπαιδευομένων (μέσω ειδικής πλατφόρμας,) *Προαιρετικά με επιπλέον χρέωση
  • Ανάλυση και αξιολόγηση των «Soft Skills» των εκπαιδευομένων μέσω ειδικής πλατφόρμας – η οποία περιλαμβάνει τις ακόλουθες κατηγορίες δεξιοτήτων:
  • Προσαρμοστικότητα - Λήψη αποφάσεων - Προθυμία να Αλλάξει – Ανθεκτικότητα - Υπευθυνότητα – Ακεραιότητα – Ομαδικότητα – Ευελιξία στη Μάθηση

  • Ηγεσία - Παρακίνηση
  • Κατανόηση της σημασίας του ρόλου του ηγέτη και τεχνικές παρακίνησης συνεργατών.
  • • Βασικές αρχές αποτελεσματικής διοίκησης & ανάπτυξης Ανθρώπινων Πόρων - Coaching.
  • • Τάσεις που επηρεάζουν τη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού.
  • • Εταιρική κουλτούρα.
  • • Αντιδράσεις εργαζομένων στην αλλαγή.
  • • Εκπαίδευση εργαζομένων.
  • • Σωστή ακρόαση & υποστήριξη συνεργατών

  • Διαχείριση Παραπόνων
  • Ανάπτυξη της κατάλληλης τεχνικής προκειμένου για την αντιμετώπιση σειράς διαφορετικών τύπων παραπόνων πελατών και συνεργατών.

  • Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών



  • Μεθοδολογία
Εισηγήτρια: Πουλάκη Ζέτα - Excecutive Housekeeper Blue Palace

Συμπλήρωσε την φόρμα επικοινωνίας για να συμμετάσχεις και εσύ στο πρόγραμμα.



Πρόλογος: Γιώργος Νταγλέρης & Νίκος Λεντάρης
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 14 ώρες
ΚΟΣΤΟΣ: 130 €
ΤΟΠΟΣ: Ηράκλειο
Ημερομηνία: 22-23 Φεβρουαρίου
Ώρες: 10.00 – 17.00

Δυνατότητα επιδότησης του κόστους συμμετοχής από τον ΟΑΕΔ μέσω του προγράμματος ΛΑΕΚ
Στις τιμές δεν περιλαμβάνεται ΦΠΑ 24%.